Koriene

Alla inlägg under juni 2015

Av Koriene - 2 juni 2015 08:52

Jag älskar att både säga och klä mig i saker som är lite provocerande.
Jag vet inte varför men när folk stör sig på min stil eller vad jag tycker är det lite roligare att fortsätta.
Det kan vara en dålig egenskap om man låter det gå för långt men jag gillar det mitt i mellan, det sätter typ lite krydda på livet.
Jag accepterar nästan alla men ändå är det så kul att provocera dom.

När någon säger "gör inte det" då blir det nästan ännu roligare att göra det o.O
Det kanske är för att jag är tonåring vet inte xD

Av Koriene - 1 juni 2015 09:57

Jag går ofta ut på sociala nätverk ett av dom var MyLOL ett nätverk för tonåringar...
Många tolkade den sidan som en "dejting site för tonåringar" vilket det INTE ska vara.
Många av de som var där var väldigt desperata och nästan IQ befriade!

Min profil började snart att klickas på.
På profilen kan man se vilken sexuell läggningen personen har osv.
Jag är Bisexuell och inte rädd för att stå för de.
Men snart började homofoberna i "shouts" (ett ställe där varenda medelande visas för alla som är inne på "shouts") dom skrev bland annat att om jag är bisexuell och kan vara med mitt eget kön kan jag också vara med djur, De skrev att vi skulle brinna i helvetet.
snart kom sexisterna in också och sa att kvinnor inte är männsikor...
Snart bildades en grup med homo/bi/trans/feminist personer mot denna grupp med homofober och sexister....

Jag blev rasande och raderade skiten!
Sidan ska vara för att skaffa vänner och för ungdomar!

Om ungdomar kan behandla varandra så för sexuellläggning och så vidare skäms jag fan över att vara en ungdom!

När ska folk börja inse att man inte väljer sin sexuella läggning? När ska folk acceptera en för den man är? Och de som säger att kvinnor inte är människor vad fan är det för fel? Honor och hanar finns av nästan alla raser så du menar att en hon katt inte klassas som katt? Det är ju löjligt! Alla ska ha rätt att ha sin sexuella läggning alla ska bli lika behandlade! (förlåt för min stavning i detta inlägg men jag är frustrerad!)

Tidigare månad - Senare månad

♥Presentation♥


jag är en allvetare B) Jag älskar band, katter och söta klänningar!
Jag är en ganska irriterande jävel :)
Välkommen till mitt glutenfria badass superhjälte liv c:

♥Fråga mig♥

2 besvarade frågor

♥Kalender♥

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

♥Sök i bloggen♥

♥Senaste inläggen♥

♥Kategorier♥

♥Arkiv♥

♥RSS♥

♥Besöksstatistik♥


Ovido - Quiz & Flashcards